Na proste plecy – zestaw ćwiczeń przeznaczony jest dla wszystkich: dzieci, młodzieży i dorosłych, którzy mają problemy z utrzymywaniem prostej postawy, odstawaniem łopatek lub płaską klatką piersiową.


1
Stań prosto przy ścianie, plecami jak najbliżej do niej. Tak, żeby głowa, plecy i nogi jak najdokładniej przylegały do ściany.


2
Wyprostuj się i połóż na głowie książkę, a potem idź przed siebie wysoko podnosząc kolana.


3
Połóż na głowie książkę, a potem podnieś ręce na wysokość ramion i wyprostuj je. Idź przed siebie i pilnuj, żeby książka nie spadła.


4
Połóż się na brzuchu na grubym i twardym materacu, tak, żeby twoje ramiona były na jego krawędzi. Weź w ręce wałek do ciasta i wyciągnij go jak najdalej przed siebie.


5
Połóż się na plecach na podłodze, najlepiej na dywanie. Nogi zegnij w kolanach i oprzyj stopy na ziemi. Oprzyj się na głowie i łokciach, a potem spróbuj unieść łopatki. Wytrzymaj kilka sekund w tej pozycji i z powrotem się połóż.

Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Pliki te możesz zablokować za pomocą opcji w przeglądarce internetowej. Dowiedz się więce